Biznes i marketing

Klient – w jaki sposób go docenić?

Klient – w jaki sposób go docenić?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Najważniejszy kapitał każdej firmy to posiadanie lojalnych klientów. Zatrzymanie ich przy sobie nie jest jednak zadaniem łatwym i wymaga podejmowania szeregu konkretnych działań. Warto przede wszystkim regularnie informować konsumentów o istotnych zmianach zachodzących w obrębie organizacji. Jest to stosunkowo prosty sposób na efektywne utrwalenie zaufania i jednocześnie zapobieganie rozczarowaniom.  

Drobne podarunki to klucz do sukcesu

W celu należytego docenienia klientów zaleca się m.in. stworzenie programu lojalnościowego. Polega on na tym, że za każdą transakcję dana osoba otrzymuje pewną ilość punktów, które może następnie wymienić na kupony podarunkowe, dodatkowe produkty, ewentualnie okresowe rabaty. Ciekawym rozwiązaniem jest również wręczanie niewielkich, ale bardzo praktycznych upominków z logo marki. Zaliczamy do nich długopisy, pióra wieczne, kubki, smycze na szyję, pendrive`y, podkładki pod myszkę komputerową, breloczki, kalendarze biurowe, torby bawełniane na zakupy czy parasolki. Wytwarzaniem wymienionych gadżetów na zamówienie zajmuje się choćby ta agencja reklamowa z Żukowa nieopodal Gdyni: https://naklejka-reklama.pl/gadzety/. Pozostałe skuteczne metody to wysyłanie kartek urodzinowych i katalogów z nową ofertą, zatrudnienie kompetentnych konsultantów oraz zachęcanie do udziału w ankietach dotyczących jakości asortymentu bądź świadczonych usług.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*