Biznes i marketing

Pieczątka – dlaczego powinna się znajdować w każdej firmie?

Pieczątka – dlaczego powinna się znajdować w każdej firmie?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą musi posiadać dobrze wyposażoną siedzibę. To przede wszystkim pomieszczenia biurowe, w których znajdują się odpowiednie meble, ale także sprzęty niezbędne do prowadzenia biura. Jednym z takich elementów jest pieczątka.

Znaczenie pieczątki w firmie

W dobie sprzedaży internetowej i obrotu papierami online coraz częściej różnego rodzaju dokumenty nie wymagają podpisu ani pieczątki. Są jednak nadal sytuacje, kiedy pieczątka powinna być przystawiona, a nawet zgodnie z przepisami jest wymagana. Dlatego w każdym biurze powinny znaleźć się różnego rodzaju stemple, które można nabyć, odwiedzając sklep z pieczątkami.

Najważniejsza jest pieczęć firmowa, na której powinna znaleźć się nazwa, adres firmy oraz numer identyfikacji podatkowej. Poza tym może tam być adres mailowy i numer rachunku bankowego. Warto, aby osoby, które zajmują bardziej eksponowane stanowiska i są odpowiedzialne za podpisywanie dokumentów, posiadały pieczątki imienne. W biurze mogą także pojawić się pieczątki z napisem: zapłacono, oryginał, kopia, do użytku wewnętrznego itp.

Pieczątka na dokumencie zawsze podnosi jego wiarygodność. Świadczy także o profesjonalizmie pracowników, a także całej firmy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*