Biznes i marketing

Jaki drobny upominek firma może podarować swoim klientom?

Jaki drobny upominek firma może podarować swoim klientom?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Niewielkie i praktyczne gadżety reklamowe do sprawdzony sposób na obdarowanie swoich klientów. Dzięki temu zyskuje się ich lojalność oraz buduje się pozytywny wizerunek marki. Prezenty powinny zawierać logo firmy oraz być przydatne, przez co będą one często używane. Co więc można podarować swoim klientom?

Pomysły na praktyczne upominki dla klientów

Upominek reklamowy powinien być drobny i elegancki. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest notes reklamowy. Jest to praktyczny gadżet, który przydaje się każdemu partnerowi biznesowemu. Notesy z logo firmy oraz z danymi kontaktowymi będą nietuzinkowym dodatkiem do materiałów szkoleniowych na spotkaniach biznesowych. Można wybrać ciekawą okładkę, np. wykonaną z korka lub z drewna. To prezent dla najbardziej wymagających klientów, którzy stawiają na jakość. Notes może być całkowicie ekologiczny, bez dodatków sztucznych materiałów. Wybór takiego upominku pozytywnie wpływa na postrzeganie marki. W zestawie może być długopis, który również jest użytecznym gadżetem reklamowym. Dostępne są modele mające kartki wykonane z nietypowego materiału — papieru kamiennego. To ciekawa nowinka, która z pewnością zainteresuje klientów. Do niektórych notesów dołączone są praktyczne kieszonki lub karteczki samoprzylepne.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*