Aranżacja biura – czego nie może zabraknąć w gabinecie urzędnika?

Sukces wizerunkowy firmy niejednokrotnie związany jest z wyglądem biura. Ma on bezpośredni wpływ zarówno na komfort i jakość wykonywanej pracy, jak i odbiór firmy przez klientów. Specyficznym miejscem pracy są urzędy. Wizerunek biura urzędu często związany jest z konkretnymi wymogami formalnymi. Wyposażenie w instytucjach państwowych wysokiej rangi będzie wyglądać inaczej niż biuro o niższej randze. Co więc powinno się w nim znaleźć?

Elementy biura podkreślające jego rangę

Aranżacja biur w ministerstwach, ambasadach czy gabinetach dyrektorów urzędów powinna podkreślać prestiż tego miejsca. Aranżacja wnętrz biurowych w tych przypadkach to kwestia nie tylko wygody i funkcjonalności, ale także powagi i roli. To miejsca, w których przyjmowani są niejednokrotnie przedstawiciele innych państw. Oprócz wysokiej jakości mebli ważne są także dodatki takie jak godło i flagi państwowe. Organy administracji publicznej mają w tym zakresie określone przez prawo obowiązki i zadania. Tablice z godłem powinny znajdować się zarówno przed wejściem do budynku, jak i wewnątrz, w pomieszczeniach urzędowych i salach posiedzeń. Flaga państwowa powinna być podnoszona przed budynkiem lub na budynku, w którym obradują organy stanowiące. Ponadto z okazji uroczystości, rocznic i świąt państwowych. Flagi gabinetowe mogą być także eksponowane przed urzędem oraz w pomieszczeniach gabinetowych. Tego typu biuro buduje wizerunek i jest wizytówką urzędu. Dlatego każdy element wyposażenia powinien być dokładnie przemyślany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

14 + 17 =