Jak zaplanować stoisko na targach branżowych?

Prawidłowe zaplanowanie układu stoiska na targach branżowych pełni ważną rolę w jego percepcji w oczach klientów czy potencjalnych kontrahentów. Podstawą jest oczywiście schludne jego przygotowanie i odpowiednie rozplanowanie ułożenia poszczególnych elementów. Na stoisku powinien panować porządek, a także hierarchizacja materiałów reklamowych. Wszystkie produkty powinny być uporządkowane, a najważniejsze elementy znajdować się w zasięgu ręki (dla osoby obsługującej stoisko) oraz wzroku (dla odwiedzających stoisko). Kolejną sprawą jest tematyczny układ, a przede wszystkim rodzaj wykorzystanych tam materiałów reklamowych. Nie obowiązuje tutaj zasada: „im więcej, tym lepiej”. Optymalnym rozwiązaniem jest skupienie się na dobrej ekspozycji i podkreśleniu najważniejszych punktów.

Widocznie i przejrzyście

Na stoisku nie powinno zabraknąć materiałów reklamowych i broszur, z którymi potencjalni klienci mogą się zapoznać, a także zabrać je ze sobą, by poczytać najważniejsze informacje również w domu. Nie powinno też tam zabraknąć rollupa, który jest świetnym akcesorium marketingowym. Znajdująca się na nim treść jest doskonale widoczna, nawet z większych odległości, dzięki czemu zachęca do odwiedzenia stoiska również osoby znajdują się w innych częściach obiektu. Jeśli chodzi o rollup cena jest zdecydowanie wyższa niż tradycyjnych ulotek czy innych papierowych materiałów reklamowych. Nie zmienia to faktu, że stojak zapewnia doskonałą widoczność, tym samym ma lepszy potencjał marketingowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

sześć + jeden =