Biznes i marketing

Jak zaplanować stoisko na targach branżowych?

Jak zaplanować stoisko na targach branżowych?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Prawidłowe zaplanowanie układu stoiska na targach branżowych pełni ważną rolę w jego percepcji w oczach klientów czy potencjalnych kontrahentów. Podstawą jest oczywiście schludne jego przygotowanie i odpowiednie rozplanowanie ułożenia poszczególnych elementów. Na stoisku powinien panować porządek, a także hierarchizacja materiałów reklamowych. Wszystkie produkty powinny być uporządkowane, a najważniejsze elementy znajdować się w zasięgu ręki (dla osoby obsługującej stoisko) oraz wzroku (dla odwiedzających stoisko). Kolejną sprawą jest tematyczny układ, a przede wszystkim rodzaj wykorzystanych tam materiałów reklamowych. Nie obowiązuje tutaj zasada: „im więcej, tym lepiej”. Optymalnym rozwiązaniem jest skupienie się na dobrej ekspozycji i podkreśleniu najważniejszych punktów.

Widocznie i przejrzyście

Na stoisku nie powinno zabraknąć materiałów reklamowych i broszur, z którymi potencjalni klienci mogą się zapoznać, a także zabrać je ze sobą, by poczytać najważniejsze informacje również w domu. Nie powinno też tam zabraknąć rollupa, który jest świetnym akcesorium marketingowym. Znajdująca się na nim treść jest doskonale widoczna, nawet z większych odległości, dzięki czemu zachęca do odwiedzenia stoiska również osoby znajdują się w innych częściach obiektu. Jeśli chodzi o rollup cena jest zdecydowanie wyższa niż tradycyjnych ulotek czy innych papierowych materiałów reklamowych. Nie zmienia to faktu, że stojak zapewnia doskonałą widoczność, tym samym ma lepszy potencjał marketingowy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*