Komunikacja marketingowa to najprościej rzecz ujmując wymiana informacji pomiędzy firmą a otoczeniem rynkowym. Istnieje całe mnóstwo sposobów na taką komunikację, jednak tradycyjne metody coraz częściej są wypierane przez nowatorskie rozwiązania. Chyba każdy z nas zdaje sobie sprawę, jak mocne oddziaływanie na ludzki umysł ma atrakcyjny przekaz wizualny. Przedsiębiorcy, którzy pragną silniej zaistnieć w świadomości konsumenckiej, inwestują w wysokiej jakości reklamy, przykuwające uwagę jak największej liczby odbiorców.
Jeśli chodzi o skuteczne reklamy wielkoformatowe prym wiodą telebimy LED. Ekrany ledowe cechuje dobra rozdzielczość obrazu, a dzięki zastosowaniu dużego formatu można łatwo wyróżnić się na tle konkurencji. Aby telebim był widoczny dla wielu potencjalnych klientów, dobrze jest umieścić go w przestrzeni publicznej o dużym natężeniu ruchu. Jeśli zależy nam na reklamie wewnętrznej, wtedy można postawić ekran w galerii handlowej. Jeśli natomiast chodzi o ekrany zewnętrzne, to doskonałym miejscem na umieszczenie reklamy może okazać się centrum dużego miasta. Warto wykorzystywać także różnego rodzaju eventy, targi, czy imprezy plenerowe. W takim wypadku najlepiej będzie zaopatrzyć się w reklamę mobilną, którą cechuje łatwy transport i szybki montaż.
Zakup odpowiedniego narzędzia reklamy to nie wszystko. Aby prezentowana przez nas treść dotarła do świadomości odbiorców, musi być dla nich atrakcyjna. Krótkie slogany i chwytliwe hasła reklamowe zazwyczaj lepiej zapadają w pamięć niż długie teksty reklamujące firmę bądź usługę. Na ekranie ledowym warto umieścić efektowną, kolorową grafikę, która nie pozostanie niezauważona przez otoczenie. Badania dowodzą, że obrazy dynamiczne przykuwają uwagę na dłuższy czas niż obrazy statyczne. Nowoczesne rozwiązania pozwalają na częstą zmianę treści wyświetlanej na telebimach i niewątpliwie warto korzystać z tego udogodnienia. Dobór odpowiedniego sposobu reklamy, umieszczenie jej w strategicznym miejscu oraz zaprezentowanie ciekawej, zachęcającej treści to prosty przepis na skuteczną komunikację marketingową.