Biznes i marketing

Jak kontrolować czas pracy?

Jak kontrolować czas pracy?
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Według zapisów polskiego prawa pracy każdy przedsiębiorca musi prowadzić rzetelną rejestrację czasu pracy w firmie. Dzięki niej można bowiem znacznie lepiej zarządzać czasem podwładnych, a także koordynować ich działania i obowiązki. Pracownicy natomiast uzyskują w ten sposób korzyść w postaci gwarancji uczciwego wyliczenia godzin oraz nadgodzin. A to z kolei daje im pewność, że otrzymają zasłużone wynagrodzenie w całości.

Zaawansowany system rejestracji to podstawa

W każdym przedsiębiorstwie i zakładzie powinien zostać wdrożony specjalny elektroniczny system rejestracji czasu pracy. Jego kluczowym elementem są  czytniki służące do rejestrowania poszczególnych zdarzeń, takich jak choćby data czy godzina (zwane inaczej zegarami pracy). Poza tym niezbędne są różnorodne identyfikatory bezstykowe RFID, które do przesyłania sygnałów używają technologii radiowej – np. breloczki zbliżeniowe, opaski na rękę, naklejki czy cienkie, plastikowe karty. Takie rozwiązania można kupić m.in. w tym sklepie internetowym: https://micromade.pl/. Ostatnim ważnym składnikiem systemu jest skomplikowany program analizujący wszystkie zgromadzone dane poprzez czytnik RCP.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*