Biznes i marketing

Jak ciekawie dotrzeć z ofertą do klienta

Jak ciekawie dotrzeć z ofertą do klienta
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Gdy prowadzimy firmę, na wszelkie sposoby myślimy o tym, jak dotrzeć do klienta z naszą ofertą. Szukamy sposobów na wyróżnienie się, bo tylko to może zapewnić nam szansę na odniesienie sukcesu. Firmy prześcigają się w różnych metodach walki o klienta, czasami zapominając o tym co jest najprostsze – skromnych upominkach, które zapadną mu w pamięć.

Pendrive to… pamięć!

Jedną z ciekawych form promocji jest wysłanie klientowi drobnego upominku w postaci pendrive. Wysyłając pendrive z logo naszej firmy na adres kontrahenta, zyskujemy wiele możliwości. Przede wszystkim od razu poczuje się on doceniony – dostaje przecież coś całkowicie za darmo, a to nieczęsto zdarza się w dzisiejszych czasach. Będzie wiedział też, że o nim pamiętamy, co sprawi, że zapamięta także nas.

Pendrive z logo jako prezent to niezwykle ciekawa i zarazem forma promocji. Taki pendrive możemy łatwo zamówić w specjalnej hurtowni, takiej jak https://memorabbit.pl/hurtownia-pendrive. Pomyślmy, ile rzeczy możemy umieścić na pamięci. Oferta naszej firmy dobrana pod potrzeby klienta, różnorodne grafiki i animacje prezentujące nasze możliwości, czy wreszcie specjalny, spersonalizowany tekst z podziękowaniami.

Ważne też, żebyśmy nie zapomnieli o umieszczeniu naszych danych kontaktowych, by klient w każdym momencie mógł się z nami skontaktować. Zapewne też pochwali się nowym pendrivem przed kolegami z pracy, czy właścicielowi innej firmy, a to dla nas ogromna szansa, na zaistnienie w branży i zdobycie nowych klientów. Pomyślmy więc o takiej formie promocji, a z pewnością nie będziemy żałowali.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*