Co daje kurs event managera?

Organizacja różnych wydarzeń jest identycznym projektem jak choćby produkcja obuwia czy budowa konkretnego obiektu. W takich właśnie kategoriach należy rozpatrywać przygotowanie eventów, czyli m.in. imprez firmowych lub prywatnych, koncertów, targów i konferencji, dni miasta, ślubów i wesel czy nawet chrzcin. Zadanie to bierze na siebie często event manager, będący specjalistą w zakresie zarządzania projektami. Tego typu osoby muszą koniecznie ukończyć specjalny kurs, na którym poznają zasady dotyczące planowania wszelkich wydarzeń. 

Fachowiec do zadań specjalnych

Profesjonalni event managerowie są w stanie zorganizować każdą imprezę, nawet tę najbardziej rozbudowaną i wymagającą podjęcia działań na szeroką skalę. Wszystko to dzięki uczestnictwu w kursie, w trakcie którego poznają tajniki skutecznego planowania i realizowania wyznaczonych zadań. Duży nacisk stawia się również na właściwą komunikację z klientami i współpracownikami, bo od tego czynnika często w dużej mierze zależy powodzenie danego projektu.

Event manager musi panować nad wszelkimi detalami i umiejętnie nimi zarządzać – niemal jak dyrygent kierujący poczynaniami orkiestry. Dodajmy, że w ostatnich latach tego typu specjaliści są wyjątkowo często zatrudniani do organizacji ślubów i wesel po przejściu np. tego kursu: https://emtg.pl/wedding-planner/.  Do ich głównych zadań należy:

– tworzenie dokładnych harmonogramów wydarzenia

– rozpisywanie zadań dla poszczególnych współpracowników 

– planowanie działań z uwzględnieniem konkretnego terminu

– opracowywanie dokumentów, w których zostaje określona hierarchia w całym zespole

– koordynowanie współpracy z podwykonawcami (m.in. firmami cateringowymi czy salonami fryzjerskimi)

– stałe monitorowanie rynku i działań konkurencyjnych podmiotów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

jeden × trzy =